Cover not available
Hodnocení knihy Náhled e-knihy:

PDF

Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?

Rozvoj grafomotoriky : jak rozvíjet kreslení a psaní /

Metodika rozvoje grafomotoriky dětí, jejichž vývoj v tomto směru neprobíhá přiměřeně věku. Příručka pro pedagogy i rodiče. Grafomotoriku lze chápat jako část jemné motoriky a psychických funkcí, která je potřeba při psaní a kreslení a jejíž stupeň vývoje významně poznamenává kresbu i písemný projev...

Celý popis

Hlavní autor: Bednářová, Jiřina, 1963-
Další autoři: Šmardová, Vlasta
Médium: Elektronická kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: V Brně : Edika, 2021
Vydání: 2. vydání
Edice: Moderní metodika pro rodiče a učitele. Předškoláci a děti prvního stupně ZŠ
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 03442nam a2200697 i 4500
001 nkc20213310161
003 CZ PrSKC
005 20210518113546.0
007 ta
008 210226s2021 xr a e f 000 0 cze
015 |a cnb003310161 
020 |a 978-80-266-1603-0  |q (brožováno) :  |c Kč 169,00 
035 |a (OCoLC)1257529397 
040 |a OLA001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 159.946.4  |2 MRF 
080 |a 741/744-053.2  |2 MRF 
080 |a 159.922.72  |2 MRF 
080 |a 373.2  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Bednářová, Jiřina,  |d 1963-  |7 mzk2004248919  |4 aut 
245 1 0 |a Rozvoj grafomotoriky :  |b jak rozvíjet kreslení a psaní /  |c Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová 
250 |a 2. vydání 
264 1 |a V Brně :  |b Edika,  |c 2021 
300 |a 80 stran :  |b ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
336 |a statický obraz  |b sti  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Moderní metodika pro rodiče a učitele. Předškoláci a děti prvního stupně ZŠ 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Metodika rozvoje grafomotoriky dětí, jejichž vývoj v tomto směru neprobíhá přiměřeně věku. Příručka pro pedagogy i rodiče.  |b Grafomotoriku lze chápat jako část jemné motoriky a psychických funkcí, která je potřeba při psaní a kreslení a jejíž stupeň vývoje významně poznamenává kresbu i písemný projev dítěte. Publikace se zabývá posloupností vývoje grafomotorických prvků, navozením správných pracovních návyků u dětí, které trpí nevyzrálou nebo zhoršenou motorickou koordinací. Její příčinou je nejčastěji hyperkinetická porucha ADHD (starší termín LMD - lehká mozková dysfunkce), kterou charakterizuje triáda příznaků: porucha pozornosti, hyperaktivita, impulzivita. Nedílnou součástí metodiky je soubor poznatků o lateralitě, jejích typech a druzích, vývoji i diagnostice. 
650 0 7 |a grafomotorika  |7 ph120600  |2 czenas 
650 0 7 |a dětská kresba  |7 ph119719  |2 czenas 
650 0 7 |a vývoj dítěte  |7 ph127471  |2 czenas 
650 0 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |2 czenas 
650 0 9 |a graphomotorics  |2 eczenas 
650 0 9 |a children's drawing  |2 eczenas 
650 0 9 |a child development  |2 eczenas 
650 0 9 |a preschool education  |2 eczenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
655 9 |a methodological manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Šmardová, Vlasta  |7 mzk2006348755  |4 aut 
830 0 |a Moderní metodika pro rodiče a učitele.  |p Předškoláci a děti prvního stupně ZŠ 
900 |a ABA001  |b 19 
910 |a ABA001  |x nkc20213310161  |p prezenčně  |w l 
910 |a ABA012  |x kpw01516612  |b III 40413V1  |w l 
910 |a ABD005  |x 990024339640106986  |w l 
910 |a ABG001  |x 4583514  |b N 13599  |w l 
910 |a BOA001  |x nkc20213310161  |b 4-1463.454  |w l 
910 |a BOG001  |x 0041704  |b N69196  |w l 
910 |a KLG001  |x 1324502  |b J 392373  |w l 
910 |a LID001  |x kpm01677345  |b B 17008  |w l 
910 |a MEG502  |x 65713  |w l 
910 |a OLA001  |x nkc20213310161  |b 2-047.903  |w l 
910 |a OSA001  |x nkc20213310161  |b H 103.632  |w l 
910 |a PBG501  |x 001060001005325  |w l 
910 |a PNA001  |x 000896029  |b 392A49741  |w l 
910 |a VSG502  |x vsg_01370824  |w l 
928 9 |a Albatros Media - Edika 
998 |a 009144823